Service og Support
Service:
Vi utfører service på alle våre produkter, som for eksempel bevegelig lys, LED og halogen lyskastere, dimmere, lysbord, røykmaskiner, motortaljer m.m.
Vi har 2 personer som jobber med service hos oss, noe som resulterer i rask og kvalifisert hjelp når behovet melder seg.
Vi har eget serviceverksted og vi lagerfører det meste av deler til våre agenturer.
Vi tilbyr også service så langt det lar seg gjøre på andres merker og produkter vi har ført tidligere. Sistnevnte forutsetter at det fortsatt er mulig å oppdrive reservedeler. Vi har i dag et stort nettverk som gjør oss i stand til å skaffe reservedeler på kryss av våre egne agenturer.
Behandlingstid:
Vi legger vekt på å ha så kort behandlingstid som mulig. Vi har det meste av deler på lager og kan gjøre feilsøking og reparasjon på dagen.
Lån/leie av demoutstyr i garantitiden er mulig mens produktet er på service etter nærmere avtale.
Sende inn/levere serviceobjekter:
Det skal alltid gjøres en avtale med serviceavdelingen før innsendelse/innlevering av serviceobjekter. Videre må alltid serviceskjema fylles ut. Om det er flere enheter som skal inn til service må det fylles ut ett skjema pr. produkt. Dette skal printes ut, og fysisk følge enheten(e) inn til oss. Serviceskjema får du ved henvendelse til oss, eller du kan finne det nedenfor.
Serviceobjekter merkes «serviceavdeling» og sendes eller leveres til:
Norsk Sceneteknikk a.s
Høgda 12
1820 Spydeberg
Åpningstider: 08:00-16:00 - Mandag-fredag
Support:
Vi gjør lokal support på produkter vi selger så langt det lar seg gjøre over telefon, og etter avtale kan vi gi opplæring på produkter ute hos kunde eller her hos oss.
Det er ikke alltid vi kan svare på alt selv, og i de tilfellene enten formidler vi eller setter deg i direkte kontakt med aktuelle leverandører som kan svare konkret på alle dyptgående spørsmål.
Vi arrangerer også reiser med kurs hos våre leverandører i både bruk, vedlikehold og service.
Våre åpningstider for support er 08.00-16.00 mandag-fredag. Vi forsøker også så langt vi kan å besvare supporthenvendelser utover normal arbeidstid.
Kontaktpersoner / ansvarsområder – Service og Support:
Lars Kristian Bakke - 959 24 227 - Lyskastere, lysbord, røykmaskiner, reservedeler
lars@sceneteknikk.no
Vidar Haugen – 488 64 410 - Dimmere, taljer/taljestyring, etc.
vidar@sceneteknikk.no