Service av scenetekniske løsninger
Bevegelig lys, lyskastere, dimmere, lysbord, røykmaskiner og motortaljer
Vi utfører service på alle våre produkter, som for eksempel bevegelig lys, LED og halogen lyskastere, dimmere, lysbord, røykmaskiner, motortaljer m.m.
Vi har 2 personer som jobber med service hos oss, noe som resulterer i rask og kvalifisert hjelp når behovet melder seg. Vi har eget serviceverksted og vi lagerfører det meste av deler til våre agenturer.
Vi tilbyr også service så langt det lar seg gjøre på andres merker og produkter vi har ført tidligere. Sistnevnte forutsetter at det fortsatt er mulig å oppdrive reservedeler. Vi har i dag et stort nettverk som gjør oss i stand til å skaffe reservedeler på kryss av våre egne agenturer.
Behandlingstid
Vi legger vekt på å ha så kort behandlingstid som mulig. Vi har det meste av deler på lager og kan gjøre feilsøking og reparasjon på dagen. Lån/leie av demoutstyr i garantitiden er mulig mens produktet er på service etter nærmere avtale.
Sende eller levere serviceobjekter
Det skal alltid gjøres en avtale med serviceavdelingen før innsendelse/innlevering av serviceobjekter. Videre må alltid serviceskjema (pdf) fylles ut (klikk på «serviceskjema» så kommer det opp). Om det er flere enheter som skal inn til service må det fylles ut ett skjema pr. produkt. Dette skal printes ut, og fysisk følge enheten(e) inn til oss.
Serviceobjekter merkes «serviceavdeling» og sendes eller leveres til:
Norsk Sceneteknikk a.s
Høgda 12, 1820 Spydeberg
Support
+47 69 83 73 73 // post@sceneteknikk.no
Vi yter support på produkter vi selger så langt det lar seg gjøre over telefon. Etter avtale kan vi tilby opplæring på våre produkter ute hos deg eller her i våre lokaler.
Våre ordinære åpningstider for support er 08.00-16.00 mandag-fredag. Vi forsøker også så langt vi kan å besvare supporthenvendelser utover normal arbeidstid. Etter normal arbeidstid og ingen svarer på hovednummeret kan du fortsatt nå oss på +47 913 85 366 (Alexander)
Det er ikke alltid vi kan svare på alt selv og i de tilfellene enten formidler vi eller setter deg i direkte kontakt med våre leverandører som kan svare konkret på alle dyptgående tekniske spørsmål.